Van der Schilden
Zoeken

bezorgen & retouren


 

BEZORGEN OF OPHALEN IN DE WINKEL

 
KOERIERSDIENST

We maken gebruik van POST NL als onze vaste partner voor al onze leveringen.
 
 

VERZENDKOSTEN

Nederland GRATIS vanaf 50 euro.
                        Voor bestellingen onder de 50 euro berekenen wij € 3.95 verzendkosten

Benelux:          België, Luxemburg9.95 
                       
Europese Unie – regio 1: 
                       Duitsland, Frankrijk 9.95
 
LEVERTIJDEN
Wij doen onze uiterste best om je bestelling zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen vier werkdagen te verwerken. Indien het niet mogelijk is de bestelling direct te verwerken, brengen wij je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte. De levertijd binnen de Benelux bedraagt 1 tot 3 dagen. De levertijd voor Duitsland en Frankrijk bedraagt 4 tot 6 werkdagen. Wanneer een artikel niet op voorraad is wordt deze besteld bij de leverancier en vind de levering tussen de 5 en 7 werkdagen plaats. Dit betreft de maten welke in het blauw bij het betreffende artikel in de webshop zijn aangegeven, je ontvangt via e-mail bericht over de voortgang van je bestelling.
 
Je wilt je bestelling in een van onze winkels ophalen?
Als je de optie 'ik haal het artikel graag op in de winkel' selecteert, kun je je bestelling ophalen in de geselecteerde winkel. Je ontvangt een e-mail wanneer het artikel voor je klaar ligt in de winkel. Je kunt altijd contact opnemen met de door jou geselecteerde winkel over je bestelling. Klik hier voor contactinformatie. 
 
 

AFLEVERPOGINGEN

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
 
POST NL zal je pakket 3 keer bij je thuis proberen af te leveren. Elke keer dat er geen gehoor is, zal POST NL een Notitie achter laten. Na 3 pogingen zal de bestelling geretourneerd worden naar ons magazijn, waarna we je vragen contact met ons op te nemen.
 
 

RESERVEER IN WINKEL

Met onze  service "RESERVEER IN WINKEL" kun je producten reserveren en in de winkel ophalen. Op die manier weet je zeker dat je niet voor niets komt en zorgen wij dat het artikel voor je klaar ligt. 
 
Omdat niet alle producten altijd voorradig zijn, nemen wij contact met je op wanneer het door jou uitgezochte artikel klaar ligt in de winkel.
Kun je in de winkel jouw kleur of maat niet vinden? Dan kunnen we de bestelling direct voor je plaatsen en wordt het artikel binnen een paar dagen thuisbezorgd.
 
 

 

RETOURNEREN 

Mocht een artikel niet voldoen aan je verwachtingen, dan mag je het binnen 14 dagen op eigen kosten retourneren. Artikelen mogen wegens hygiënische redenen alleen ongedragen en in hun originele verpakking met aangehecht prijskaartje geretourneerd worden. Als ze hier niet aan voldoen, kunnen ze niet geretourneerd worden. 


KAN IK EEN ARTIKEL RUILEN?

Helaas is het op dit moment niet mogelijk om een artikel te ruilen via de webshop. Uiteraard is het wel mogelijk een artikel een van de winkels te ruilen. Wanneer je een mail stuurt naar klanten@schilden-lingerie.nl kunnen we het artikel in de gewenste winkel 7 dagen voor je reserveren. We sturen een bevestigingsmail wanneer het artikel in de gewenste winkel aanwezig is.
 

HOE KAN IK EEN ARTIKEL RETOURNEREN?

Een retour-formulier wordt met je bestelling meegezonden. Vul het formulier in en doe het bij het pakket samen met een kopie van de factuur. We willen benadrukken dat het je eigen verantwoordelijkheid is het pakket naar het juiste adres, vermeld op het retourformulier en verzendetiket, te sturen. We adviseren je een bewijs van verzending te bewaren tot je terugbetaling verwerkt is.
 
 

KAN IK MIJN BESTELLING OOK RETOURNEREN IN DE WINKEL?

Ja, als een artikel niet goed past, kun je het ook terugbrengen of ruilen in één van onze winkels, geen probleem.
 
In de winkel kun je:
 
Eén of meerdere artikelen ruilen voor één of meerdere andere artikelen voor dezelfde prijs;
Een artikel ruilen voor een duurder artikel en het prijsverschil bijbetalen;
Een artikel ruilen voor een goedkoper artikel en het prijsverschil ontvang je terug in de vorm van contanten.
Eén of meerdere artikelen retour brengen en geld retour ontvangen.
We verlangen wel dat je de originele factuur of bestellingsbevestiging kan laten zien als je iets wil ruilen in een van onze winkels.
 











Online gemak met service van de winkel

Reserveer en kom passen

Niet goed geld terug

Gratis afhalen in de winkel