Van der Schilden
Zoeken

klachtenprocedure





Van der Schilden Lingerie staat garant voor een hoge kwaliteit. 
Mocht er toch een probleem zijn, dan horen wij dit graag zodat we een passende oplossing kunnen bieden.                                                                                                                                                                                                                                                                

WIJ STAAN GARANT VOOR KWALITEIT

Om deze kwaliteit te waarborgen zijn voor we voor onze aanmetingen op het gebied van mammacare gecertificeerd door de SEMH. Onderdeel hiervan is dat er een duidelijke klachtenprocedure aanwezig is, voor wanneer een aanmeting niet naar wens is verlopen.

Wij vragen u vriendelijk om altijd eerst contact op te nemen met de winkel zodat we samen naar de juiste oplossing kunnen zoeken. Mocht het desondanks niet lukken om uw klacht naar tevredenheid op te lossen, kunt u een klachtenformulier invullen.

 

KLACHTENPROCEDURE

U heeft een medische verstrekking geleverd gekregen. Ondanks het feit dat wij met u uitgebreid de mogelijkheden, onmogelijkheden en eventuele beperkingen van de verstrekking hebben besproken, kan het toch zo zijn dat de verstrekking niet voldoet aan de eisen die van een dergelijke verstrekking mag worden verwacht.

Deze brief legt uit hoe u kunt handelen in het geval u niet tevreden bent over de geleverde verstrekking. Indien wij een ‘ontevredenheid’ van u hebben vernomen zullen wij deze desgewenst als klacht in behandeling nemen conform de Wet Klachtrecht Cliënt Zorgsector.

Bij behandeling van uw klacht worden de volgende stappen genomen:

1. U krijgt van ons een klachtenformulier. Dit klachtenformulier kunt u ingevuld opsturen naar:

Van der Schilden Lingerie
Raadhuisplein 10
1431 EH Aalsmeer 
e-mail: info@schilden-lingerie.nl
 
Het is ook mogelijk het klachtenformulier online in te vullen, klik daarvoor op deze link.

 

Wij zullen er alles aan doen om in goed onderling overleg uw klacht binnen 5 werkdagen op te lossen.

 

2. Mocht de klacht niet oplosbaar zijn, dan kan het klachtenformulier op uw verzoek worden voorgelegd bij de Klachtencommissie waarbij ons bedrijf aangesloten is. Deze klachtencommissie is als volgt te bereiken:

Erisietsmisgegaan.nl
Postbus 3045
3760 DA Soest
info@erisietsmisgegaan.nl
035-2031585
 

 

Deze klachtencommissie doet een uitspraak over de door u ingediende klacht.

Online gemak met service van de winkel

Reserveer en kom passen

Niet goed geld terug

Gratis afhalen in de winkel