Klachtenprocedure

Wij Staan Garant voor Kwaliteit

Kwaliteit staat bij ons voorop! Daarom zijn we voor onze aanmetingen op het gebied van mammacare gecertificeerd door de SEMH. Dit betekent dat we werken volgens hoge kwaliteitsnormen en dat er een duidelijke klachtenprocedure is voor wanneer een aanmeting niet naar wens is verlopen.

Heb je een klacht? Neem dan eerst contact op met onze winkel. We zoeken graag samen naar een passende oplossing. Mocht het ondanks onze inspanningen niet lukken om je klacht naar tevredenheid op te lossen, dan kun je een klachtenformulier invullen.

Niet Tevreden? Zo Pakken We het Aan!

Je hebt een medische verstrekking van ons ontvangen. Ondanks dat we de mogelijkheden, beperkingen en eventuele nadelen uitgebreid met je hebben besproken, kan het zijn dat de verstrekking niet aan je verwachtingen voldoet. Deze brief legt uit wat je kunt doen als je niet tevreden bent over de geleverde verstrekking.

Als we horen dat je ontevreden bent, zullen we dit desgewenst als klacht in behandeling nemen volgens de Wet Klachtrecht Cliënt Zorgsector. De volgende stappen worden dan genomen:

Klachtenformulier: Je ontvangt van ons een klachtenformulier. Dit formulier kun je ingevuld opsturen naar:

Van der Schilden Lingerie
Raadhuisplein 10
1431 EH Aalsmeer
e-mail: info@schilden-lingerie.nl

Je kunt het klachtenformulier ook online invullen. Klik daarvoor HIER.

Wij doen ons uiterste best om je klacht binnen 5 werkdagen in goed overleg op te lossen.

Niet Oplosbaar?: Mocht de klacht niet opgelost kunnen worden, dan kan het klachtenformulier op jouw verzoek worden voorgelegd aan de klachtencommissie waarbij ons bedrijf is aangesloten. De klachtencommissie is te bereiken via:

Erisietsmisgegaan.nl
Postbus 3045
3760 DA Soest
info@erisietsmisgegaan.nl
035-2031585

We zijn er om je te helpen en streven ernaar om samen een passende oplossing te vinden.

Inschrijven nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke maand weetjes, leuke items en nieuwe producten.